vad tycker ni?

Ge lite feedback på nya singeln….

Gör det HÄR.

29 responses to “vad tycker ni?

  • mounir abbad

    riktig riktigt tung! ser fram emot den nya plattan….

  • Dann

    stabilt as always Ken!!! =) sköna beats samt sköna lyrics!

    längtar efter plattan!!

    peace & respect

  • Alex

    Ruskigt fint, Kul att få höra min favorit Svensk artist med min favorit Amerikansk artist. Allt satt så rätt dina texter på vad jag väntat på jävligt länge på både svenska/amerikanska marknaden, att försöka få tillbaka den gamla hiphopen som vi alla saknar. media/radio sluta spela hiphop så den hittar tillbaka till graffiti och betongblock. Dina bars sitter så fuckin perfekt. Händerna ner för dig Ken, Köper ett ex mer när albumet släpps!

  • hexiadetrix

    I like it!!

  • Weirdo

    Så hilma fin låt…personligen tycker jag att den är en av dina bästa någonsing!

  • Anonym

    Dope dope dope!!!

  • qq

    Dope dope dope!!!

  • Sho Len

    aså feeett jag svär lo bäst e den :D:D

  • Anonym

    jævlig jævlig bra låt. Veldig stemningsfull låt. Godt gjennomført. Lattakick linjer inniblant og dønn seriøse linjer inniblant… godt jobbet Ken! er det slikt sound på hele platen? gleder meg. skal kjøpe.

  • shoordy

    den var riktigt skön ken…skönt med en artist som aldrig ändrar sig inom vissa områden..

  • Vaso

    ken har alltid varit tung bre

  • brud 18

    Fett ken! köper plattan när den kommer ut snart..

  • Robin

    Rikdig bra asså:D

  • Major

    Skön text, logiska saker tar du upp vilket uppskatts. Men det lät inte så bra med ”fucking bitch” i slutet av låten :/ Tycker det förstör själva atmosfären som byggs upp samtidigt som man lysssnade på låten. Men det är Ken-style på det. And it will always be good no matter what! Längtar tills plattan kommer, du är Mr Svensk Hiphop!

  • WE

    riktigt tung låt, ken är lätt sveriges bästa rappare, hands down. synd att du dissade 50 re, han var ju riktigt tung när han kom ut… finns ju värre typ lil wayne

  • affe

    fett fett fett så jävla underbart längtar till du släpper mer

  • anonym

    absolut en av de bästa låtarna jag lyssnat på//
    din lyrics får mig att tänka tbks till år 92//
    då hiphopen krossade alla konkurrens//
    skulle inte förvåna mig om t.o.m barack Ombama//
    sitter och dunkar hit em up, och dear mama//
    rappen va ungefär lika mäktig som dagens politik//
    men skillnaden va att den handlade om gettoromantik//
    i dagens hiphop är det bara en massa datorfreaks//
    olschool rappen gjorde mig åtminstånde lärorik//

  • Carlberg

    Skit skön, komer bli en klassiker. Men ser fram emot den där andra låten du pratar om, hoppas på att den är något i form utav ”Ta de lugnt” stil. En tung låt med tungt bra beat som mn kan dunka loss hela natten till!

  • Nicke.LkpG

    Detta kommer bli en grym klassiker som kommer spela om o om o om igen här hemma, så skönt med en lugn låt som man bara kan softa till, du är en legend mannen och man kan bara tacka för dessa fantastiska låtar du gjort för svensk hiphop!..

    Till och med min hund ligger här bredvid mej och slappar till låten haha =)!

    (checka min blogg du nämns skapligt ofta tack vare din musik mannen)

    PEACE!
    fridens

  • sam-e

    Ja tycker nog sen du släppte mitt hem blir samis hem. Är de här den fetaste låten som kommit från din mun =)

  • R

    Gillade.. men inte en av mina favvos.. jag diggar mer låtar som: 2000talet, låter för barnen, kelian, bryter tystnaden. hoppas du följer upp med mer sådan på skivan. 🙂

  • jonathan

    Nice som fan!

  • krille424

    chill låt brosh. de kommer video på den va? hoppas den andra låte är lika bra som denna

  • Jonte

    Jävlar i helvette Ken! Detta här helt ofattbart! jag har nästan gråten i halsen! Så bra! Beatet HELT underbart, och vilken text! Bästa texten från Ken skulle jag gissa på. Dessutom rappar någon annan med den där känslan? NOPE!! KEN DÄR SATT DEN, MAN! Veckans rad: ”Media/Radio, sluta spela hiphop, så den kan hitta tillbaka till graffiti och betongblock”. Du är ett geni, man!

  • Weast

    The chorus is on point.
    Delivery on the verse is perfect but the beats on the verse are too weak for this to be a classic.

    This is a ”nearly” track.
    Change the beats o the verse and its a timeless classic!

  • Allerhed

    Fett tung låt yao texten är fin!
    och du flowar fett !
    haha och buskapet hip hop är perfekt!

  • str8fromthe90shiphop

    fyfan vad tung!
    Texten + beatet är … perfekt..
    Låten går bara att beskrivas med 2 ord… ” REAL HIPHOP ”
    peace.

  • borgeland

    riktigt feet låt ken, ta tillbaka den gamla hiphopen o fuck all ny fejk som visas på tv och i radio. fortsätt ken, du äger nordisk hiphop. peace

Kommentera

