Många undrar vad planen är.

Jag kommer bara pusha denna låt nu.
Imorgon spelar Ametist den som radio premiär och sen ska jag skicka runt den.
Vi förväntar oss inte massa radio plays med denna, men efter Hip Hop kommer en feting singel till.
Men spelar radio den så är det bara en bonus hehe.

Till er som undrar vart man kan få låten så kommer den kunna gå att ladda ner den här inom kort.
Men sen så ska den spridas som virus fan.
Albumet heter också HIP HOP och det släpps i maj.

Pope Records står bakom, med andra ord allt är som det ska.
Ser fram emot detta släpp och speciellt att få skicka ut en till platta jag är väldigt stolt över.
Låtar som Tearz For Africa, Till Er, Dödens Gränsland 10, Tankar, får mig att känna mig riktigt stolt som rappare.

Tack till alla er som hjälpt mig med denna skiva.
Ni vet vilka ni är.

Låten HIP HOP är producerad av en av dom fetaste just nu i Skandinavien.
Marks från Finland.
Inspelad av Dawouid i DehDinPoik studios.
Mixad av Ken Ring i BB studio 1.
Mastrad av Hoffe för Cosmos Mastering.

Tack speciellt till POPE.
Finns ingen annan!

Du kommer kunna ladda ner låten här. (här kommer stå i blå text när du kan ladda ner den)

One response to “Många undrar vad planen är.

  • Ida

    kan inte säga annat än att jag lääängtar tills din nya platta kommer ut, hörde teasern för någon månad sen och jag har nött den sen dess. Du är grym, keep it up!

Kommentera

