Tjena

Sitter vid poolen pa 14e vaningen pa mitt 5 stjarniga hotell i buenos aires. Fett som fan, det ar 30 grader och fett med sol.
Ni far ursakta att det inte kommit upp sa mycket har men han som skulle blogga at mig har bara gjort 2 inlagg sen jag akte. Sag det nu, men men.
Antar att han har mycket att sta i. Nu drar jag till Rio for karnevalen sen Kenya. Riktigt skont. Ha det bra, saknar er alla!! Peace

HAHHAAHAHAHHAHAHA
Vad har ni for vader???
hehehehehehe

12 responses to “Tjena

  • Robin

    det är snö och sol lite, hahha
    skulle gärna vara där du är nu ken=)
    VärmeD:

  • brud 18

    hur går det med din dotter som du rappar om i bryter tystnaden? ps. du är grym !! vi stöder dig till 100, längtar till plattan kommer ut i april 😀

  • Anonym

    fyfan va najs de låter:) själv så håller man på att förfrysa:/ så less på kylan -20 var och varannan dag känns de som.. lite soligt men blåser destå mer:P uusch,ha de bääst:)

  • lizete

    hmm glömde skriva i namn o sånt , så ja blev anonym 😛 haha

  • Carl

    Vadret ar helt ok i pattaya thailand.

  • jimmy

    tjossis kan jag få din msn ken ?

  • Angel_Palestina

    Hej Ken

    Det är otroligt hur en människa kan påverka en annan.
    Trots många misstag och felsteg du gjort i ditt liv så är du en förebild till många ungdomar.
    Utan att ha den synen på livet så kan man inte heller ha erfarenhet.
    Och utan erfarenheten så kan man inte ge något bättre att lära sina barn.
    Att ge oss dom orden du sjunger, ger oss också en möjlighet och paus från det goda livet, och istället öppna ögonen för verkligheten.
    Du är i alla fall min förebild och jag ser upp till det du.
    Jag hyllar verkligen din styrka, mod och vishet!!!!!

    Respekt till dig….

    Lilly

  • Angel_Palestina

    PS!!! Verklighetens Öga
    Finns inte mer verklighet än så
    Du är fett bra Ken

  • Kalle

    fixa forumet vafav!

  • esbt

    Argentina låter bra som sjutton! Här är det varmt som fn och jag längtar efter vinter! Din musik är bäst…ha det bra

  • Hagström

    Kom precis hem därifrån, tog över där du slutade haha… Riktigt nice… Hör av dig när du är hemma från Kenya

Kommentera

