Ber om ursäkt!!

Jag vet att jag inte vart inne på 2 dagar.
Comhem har intre fått betalt igen, hehehe.

Biggie, en av dom 3 bästa genom tiderna!

front

back

Ladda ner den här:

Dj Delz – Biggie

6 responses to “Ber om ursäkt!!

  • pappautanson

    Ska jag vara ärlig så har jag inte gillat den tjockisen så mycket..hehehe

    TA DET LUGNT!!!

  • pappautanson

    Du skriver inte nåt om 2pac… vad tycker du om honom?

  • Meda

    ABSOLUT! ”It was all a dream, I used to read up magazine, salt n peppa and heavy D up in the limousine, hanging pictures on my wall, every saturday mister magic Marley Marl”

    Vilken är din definition av dom andra två bästa då?
    Själv tycker jag det är svårt att säga vem som är bäst.

    Men första placeringen går till Tupac, tycker du att han är en av dom tre bästa också?

    ”Multiple gunshots fill the block, the fun stops
    Niggaz is callin cops, people shot, nobody stop
    I wonder when the world stopped caring last night
    Two kids shot while the whole block staring
    I will never understand this society, first they try
    to murder me, then they lie to me, product of a dying breed”

    Vore kul att höra din åsikt 🙂 Pac är iallafall den grymmaste enligt mina åsikter.

    Du btw.. kan man skicka beatz os.v till din mail?

  • roozlan

    Yeah han kommer alltrid va den tungaste

  • roozlan

    Yeah han kommer alltid va den tungaste

Kommentera

