Medina 2 dagar kvar…

6 responses to “Medina 2 dagar kvar…

  • Eddie424

    Hej Ken när ska du lägg ut 7dar skivan med Medina…

  • Krille

    Fan va nice, ken måste erkänna att jag har inte varit mycket för din musik men har alltid gillat medina och det fick mig in på din sida, några låtar senare och din 10dar platta och lite research på gamla låtar måste ja erkänna att ja älskar det mesta av din musik, de ltie allvarliga låtarna smo inte bara handlar om knark o bazz, men det är helt sjukt asså, Sveriges hiphop legend keep it up!

  • Eddie424

    Tusen tack

  • Eddie424

    Hej Ken du hade en låt som var riktig fett grym på mamma´s singel b-sida den hette gatuslang eller nått liknade men jag minns väl att de var mastermind remix snälla kan du lägg ut den eller länka mig nåstans att jag kan köp den jag hadeden signerat men den kom bort.

  • yeeeo

    keeeen ee bästtttt o meddinaaa keep it up. sveriges bästa rappareee svärrr ingen ee bätrren ken theee kingggg

Kommentera

