Då rullar vi igen

Nu kör jag på.

Dags för lite Ny hip hop 2009.
HAHAHAHA
Många tycker jag har lite skum hip hop smak.
Samtidigt som jag gillar Talib, Dead Prez etc så gillar jag också G- Unit, Lil wayne etc.
Men så är det bara. Jag gillar allt fett! Diggar också reggae , rnb etc.
Så alla ni som klagar, det kommer massa grejer hela tiden. Kan inte lägga upp allt så därför väljer jag mycket mixtapes som har det mesta. Sen att lil wayne , 50 etc är all over dom är väl bara för att dom jobbar hårdare än dom andra.
Och med det ger jag er:

Exclusive Tunes 55 – Biggy Jiggy Mixtapes

exclusive-tunes-55-cover

Fet vers från Jay Z….

Nu går jag loss på BB.
Vad händer med er???
Ge mig lite requests här.

Ladda ner tapen här:

Biggy Jiggy

Efter detta tänkte jag gå igenom lite av vad som händer med lite artister från Shady/aftermath.
Det är dagens, keep yourself updated..
Peace

4 responses to “Då rullar vi igen

Kommentera

