Tävling

Nu kan du vara med på en låt.
Jag har inte fått till nån refreng. Fan men jag vet att många av er som är här själva också rappar. Så kom igen nu, ge mig en fet hook på denna låt så lägger jag ut den som e fetast sen. Hehehehe, detta kan bli roligt.
Maila era bidrag till kenringbb@hotmail.com

Kom ihåg att enbart importera tracken och sen spara arrangemanget.
Maila mig så förklarar jag sen hur jag ska få mixen att låta bra med filer och allt.
Skicka med en bild!

Ladda ner låten här:

Demo Ken Ring

Kommentera här.

img_2896

Och nu finns min väns nya tape ute.
Ni har säkert sett han på turné med mig…..

Dj 2 Much – Mixtape Wanna Be

Checka den här.

Riktigt fet och såklart har jag lagt en exclusive där…

Må Bäst!!!!!

3 responses to “Tävling

Kommentera

