Nu är mixtapen snart klar.

Ja som sagt, jag bjuder på 20 nya låtar på Julafton.
Satte ihop en snippet så ni får höra vad som sen kommer.

Mixtapen är dom låtarna som inte platsa på skivan ”10” som släpps 9e April 2009.
Glöm inta datumet.
Och på julaftons morgon kan ni komma hit och ladda ner 20 nya Ken låtar.

n574300450_5183262_5166

Lyssna på detta och God Jul på er.
Vi ses på Julafton!!

Ladda ner den här: Mixtape Snippet

Och Kommentera den så jag vet vad ni tycker här.

MÅSTE FÖRKLARA FÖR DOM SOM INTE VERKAR FATTA, DETTA ÄR BARA LÅTAR SOM INTE VA TILLRÄCKLIGT BRA FÖR DEN OFFICIELLA PLATTAN ”10” SOM ÄR ETT DUBBELALBUM. DET KOMMER DEN 9E APRIL. DETTA ÄR 20 LÅTAR SOM INTE KOM MED, JAG BJUDER ER PÅ DOM SOM JULKLAPP!!!!!

26 responses to “Nu är mixtapen snart klar.

  • Anonym

    God damn it man! hoppas Maria och Jesus skyddar er mot allt, du är bäst Ken Ring!

  • krille424

    ken brosh ja måste ta ett snack med dej.så att du själv ska förstå hur fucking grym du e.mannen petter o dom leker bara.men både du o ja vet att dina barn knäcker han på att göra musik. om dina barn gör det vem e kan då ens tro att nån skulle kunna ta dej.10 år sen du kom med plattorna o du äger det här landet lika mycket då som nu alltså fullständigt peace.ps boysen nere i angered saknar dej kom ner snart

  • K

    Låter jävligt nice 😀
    Btw, nice julrim på morgonsoffan igår 😉

  • Ali Selim

    Shoo ken, riktigt tungt verkar de vara.. trodde först de va själva plattan mn läste igen och fatta de den va så feeeet oh ändå bara de som inte platsa i plattan ”10”.. riktigt tuuuungt !

  • Ali Selim

    glömde säga att de är lite speciellt för att de är olika typer av låtarna typ.. handlar inte om samma grej typ, hörde att en va om din tjej och andra om världens idag och om dig, har sett att folk skriver att du har låtar som handlar om samma sak(de va för några månader sen i nåns forum). men nu kan jag bevisa att de inte är sant. beaten är riktigt feta, undrar om de egna beats?

  • Ali Selim

    exakt, diggar din stil, ryser när jag hör din röst med dom feta beaten.. men får en riktig kön känsla 😀

    sitter i skolan nu och har estetiska hahahah kolla va jag fixa..

    http://www.youtube.com/watch?v=CCcdhhD2lok fick vg för den:D

  • Ali Selim

    exkat, man får värsta känslan när man hör din röst me dom feta beaten.. har estetiska i skolan nu och kolla va jag fixa med macbooken..

  • Anonym

    Tjena !
    jag vene asså nu har jag ju inte hört hela låtarn men det lilla jag gjort låter sämre än tez ”äntligen hemma”.
    men jag ska ladda skiten o se va jag tycker då PZ !

  • Anonym

    fan va soft… hoppas verkligen att du kommer hålla på me musik ett bra jävla tag till.. din musik e de enda som gör att jag fortfarande kämpar me all skit jag har.. Tack för allt ken

  • Marce

    Undrar om du släpper instrumentalen till låtarna också :)???
    skulle vilja ha instrumentalet till ”Som en macbook ganska svår att baxa” :):D fett nice verkar det beatet vara…. tack så mycket att du ger oss detta mixtape i present 🙂 fett shyst peace till alla ringar 🙂

  • shoordy

    denna var riktigt skön..
    ser fram emot skivorna sen..
    du är grym ken

  • affe

    shit asså darrar fan när jag hör det !! längtar som fan !!
    fuck petter och hans 10 ÅR !! KEN ÄGER SVENSK HIPHOP

  • Pappa Utan Son

    Min vän!

    Grymma låtar. Tror fett på 10an.. Fan längtar tills du släpper den..

  • bonanza

    tunga låtar…är bara nyfiken på spräng regeringen 2 i den nya plattan…låter mäktigt!!

  • Me myself and I

    tja.. ken ring
    du e bäst den bästa swedish rapparen ..
    I like you Kenish
    just doo your work ..
    Peace KEN RING 🙂

  • lingan

    Grymt 😀
    Längtar till nya skivan

  • Shue

    Du har lyckats igen, låter riktigt bra… Riktigt soft..

  • lingan

    Sluta aldrig göra musik!!

Kommentera

