Fan vad ni älskar reggae..

Helt sjukt..
Alla bara vill ha mer Reggae, så vad kan pappa göra förutom att bjuda på det? Här kommer en fet mix. Lyssna speciellt på Pressure – fight, Collie Buddz – Gimmie Love.

En låt som är fett stark är 47 – Queen Ifrica – Daddy, handlar om hennes pappa som antastat henne…

Här får ni:

Father Bentley – Easy Mix Vol 16

father-bentley-easy-mix-vol-16-front-cover

father-bentley-easy-mix-vol-16-back-cover

Ladda ner den här:

Father Bentley mixtape

Fan va dåliga ni är på att kommentera här

14 responses to “Fan vad ni älskar reggae..

  • Gabbe

    tyyyyyyyyng

  • dejan

    jag anser att reage enbart är för mörkhyade männsikor som inte kn få jobb och enbart sitta och flumma hela dagarna snälla börja spela hiphoop muziic igen!

  • affe

    fett fortsätt som du gör ken men tappa inte bort att vi vill veta vad du gör med. Vad händer efter skivan?(10) kommer du kicka med rastegar eller petter något mera ? vill se din tatto med!!!!

    • kenring

      hehehe petter blir det garanterat inget mer med, inte rastegar heller, men på plattan finns Sam-E, Joel, Kaliffa och lite andra..

  • bonanza

    vad har rastegar och petter gjort dig?
    berätta så vi hänger med….peace!

    • kenring

      Rastegar och jag jobbar inte med varandra och har inte det på flera år…
      Petter och jag är inte vänner längre, varför får förbli privat.

      Peace

  • affe

    kändes fett kopnstigt i petters video min ”klick” men sleepy och dom utan dig där :S

  • Bee

    Gällande eran vänskap, detta angår inte mig.

    Men för mig är Ken Ring still No.1 på svensk hiphop scen 🙂
    För något som ingen annan svensk har är ditt sätt att förmedla känslor genom låtar.
    ”Kelian” jag blir seriöst rörd av den låten.

    Nåväl, du kanske inte har bättre rhymes än alla, men dina låtar är grymt inspirerade och det känns som att du aldrig gjort en låt som är jätte dåligt.
    Det ska du ha Big Up för.

    Gällande Petter så har han gjort 4 låtar jag gillar, aja skitsamma.

    Trevlig Kväll Ken!

    Föresten, kan man köpa dina gammla skivor med skiva och fodral os.v eller finns det bara digitalt material att köpa now-a-days?

  • watt

    grym musik, som alltid :D. Nu ska jag bara ta o radera lite petter låtar sen blir de bra 😉

    håller med affe , lite mer ken ring skulle vara bra ,bara små uppdateringar så man hänger med litegrann du vet 😀

    Peace

  • bonanza

    jag förstår…pass på dem o gör din grej bara shoo

Kommentera

