Lite classic hip hop

Detta är en del av det jag växte upp till fan.
Vilka minnen, undrar vad ni alla gör nuförtiden!

Saknar er alla fan….
Shit, blev lite rörd här fan.

Via i frid till vissa.
Grattis till vissa andra.
Och hoppas ni kommer ut snart till vissa andra..

DJ_Kool_Kid-Diggin_N_Da_Crates

00-va-dj_kool_kid-diggin_n_da_crates-2008cover

Shit, feta minnen vi fick allihopa..

Ladda ner den här:

Hämtish det nu!!

4 responses to “Lite classic hip hop

  • Bee

    Hej ken, har en tjej.. den enda hiphop hon gillar är Adam tenstas alla låtar.. Petter – min click.. ja och låtar med lite sånt där gayigt sound..
    Självklart tycker jag en del av det är bra, men det är samma om och om igen, och undrar fall du skulle slänga upp nåra hiphop låtar med sånt där ”gay” sound 😛 kan tyvärr inte förklara det bättre.. hehe, trevlig helg!

    Tjo!

  • Bee

    Alltså, det blir utjatat och lyssna på samma adam tensta låtar.. och petter – min click, dopeboy och alla sån där låtar.. vad jag menar är att ”petter – min click” är bra som fan, men adam tensta gillar jag inte överhuvudtaget..
    Och som sagt det blir lite utjatat..

    Finns det ngn fet artist som gjort sköna låtar med sånt dära ”gay” sound och isåfall please lägg upp nåra låtar 😀

    Återigen, trevlig helg må bäst!!! pz

  • sadeg

    yoyo hej kan jag tycker att du är bäst har i sverige vi villa se den gammla ken och den nya ken ,har du nånting på g eller, ha det så kul

  • tjej 18

    du e så jävla grym älskar din röst dina låtar dina texter hela du 😀 vrf tog du bort tommy tee ft ken ring varfor den hade bra budskap. ha det bäst du är den grymmaste rapparen i hela sverige!!!!

Kommentera

