Anthony Hamilton Special

Yep yep, dags för en till special.
ANTHONY HAMILTON
Denna snubbe kanske är den grymmast sångaren i världen.
Jag hade äran att få bevittna en spelning med denna snubbe en gång och det var en fucking upplevelse.
Seriöst, väldigt få människor har sånt budskap och riktigt riktigt feta texter som han.
Han släppte ett nytt album i förrgår som jag självklart fixar till er ikväll…
Hehehehe, skivbolagen hatar mig nu men fuck it.
Innan vi går in på hans nya album så tänkte jag ge er mina favoriter av han.
Jag har så mycket minnen med denna sångare, fängelse minnen till minnen med barnen till kärleks minnen till musik minnen.
Han har följt med mig genom åren och dessa låtar är nog dom som varit mest i min stereo genom åren i alla kategorier.
Han är kanske den fetaste sångaren i hela gamet, seriöst i sin genre iallafall.

Lyssna och njut av min Anthony Hamilton Special.

anthony_hamilton

SÅÅÅÅ FEEEEEEETA LÅTAR!!!!
Shit, helt sjukt fan.

Kommentera dom här:
Bloggens födelseplats

Ladda ner alla låtar här:

Anthony Hamilton Special

Nya skivan med Anthony Hamilton kommer ikväll!!!!!!
Fet den med fan….

2 responses to “Anthony Hamilton Special

Kommentera

