Idag kör vi 50 cent special på BaraBazz hela dagen..

Idag kör vi 50 cent special hela dagen.
En kille som får mycket respect av mig.
Jag har haft äran att möta han en gång och snubben e sooooft.

Jag submittar även beats till hans manager, hans anr på g unit och han road manager.
(som förövrigt är den absolut grymmaste road managern i världen.)

En sak som jag alltid gillat med 50 är att han även när han varit den största i rap gamet alltid väljer hårda street beats.
Och han håller alltid örat öppet för alla producers i världen!
Så om ni har nått fett bara att maila det.. hehehe

Men denna dag tillägnar vi en rap ikon.
Kanske den största av alla enligt mig.

50 Cent.

50-cent-pictures-76

Först ut av all musik från denna man är:

DJ_31_Degreez_&_50_Cent_-_50_Is_President-2008-MIXFIEND

50ispresident

Ladda ner den här:

50 is president

Fet Morgan Heritage special senare ikväll
FÖR ÄLDRE GREJER , SKIPPA BARA FRAMÅT I PLAYERN

One response to “Idag kör vi 50 cent special på BaraBazz hela dagen..

  • Mr P

    Fett fett fett, visste inte att du träffat snubben!

    Får hoppas att du kan göra ett vråål beat som kanske används till hans nya eventuellt sista album, då skulle jag vara stolt som fan ;D

    Föresten finns dina gammla skivor att köpa som skivor istället för download?

Kommentera

