Nu har jag fixat så ni kan downloada det jag skickar upp

Ja, så många ville att man skulle kunna ladda ner så jag har styrt upp det nu.
Ni får säga till om det är nått av det gamla ni vill ha också.
Men från och med nu så kommer man kunna ladda ner det jag slänger upp.

Här får ni dom ni mailat om…

Kenny Ranking Reggae

Jay Z

Jag gör som min son och trummar vidare…..

Här är en saga som Rebecca skrev om knarren.. Hehehehe

Ja har en lillebror som heter Legend och han är jätte gulig och jag ska skriva om hans första tankar. Jag tror att hans första tankar när han föddes var att vart är jag så att han började gråta för han viste inte vart han var. Han tänkte att han var jätte räd för att vara i magen var hans hem och samma sak med alla ni . Ni kanse borde tänka efter ni börjar gråta.
Till och med måste jag också gör det . För jag bruka gråta utan anledning så då undrar man vad som har hänt men det är inget säger jag och då säger dom men om det inte är något varför gråter du då???? Nu är Legend 9 snart 10 månader och nu pratar han och pussas och allt möjligt så om man har en godis då kanse han tänker att den där läcker biten ska jag ha så då sugar han på den inte tuga för det kan han inte och plus tror jag inte ens han vet hur man gör men han brukar tuga på andra saker så att jag vet inte . Jag vill ha 4 syskon till. Legend är min sötaste lillebror men nu måste jag gå och mysa med han för han har precis vaknat hej då

AV:Rebecca

One response to “Nu har jag fixat så ni kan downloada det jag skickar upp

Kommentera

