Befinner mig i skogen, fett glad!!!!!!

Sitter på landet. Firar mig själv!!!
Skickar upp bilder imorgon
Idag blev jag klar med det nya albumet.
Jag var tvungen att färdigställa det idag. På grund av hemliga anledningar.
Men det blev helt perfekt.

Nu börjar ned räkningen.
Jag har spelat in 38 låtar och det kommer enbart vara 10 låtar på varje skiva.
Det blir som jag sagt förut ett dubbel album.
Men det som känns fett är att det blev så mycket över att jag har tillräckligt med material till en julklapp i form av ett mixtape av enbart nya låtar.

Men skivan är nice.
Joel sa häromdan att det kanske blir den bästa av alla jag gjort.
Riktigt nöjd är jag.

Speciellt över låtar från ”0” som Tearz for Africa, Till Er, Dödens Gränsland 2008……
Och Låtar från ”1” som: Bror, Allan Ballan, Till Fansen, Bounca Bitch….
Fett som fan.
Det är en speciell känsla när ett album är klart.
Och detta har varit ett speciellt album för jag har gått tillbaka till hur jag gjorde musik förut.
Ddet är rått smutsigt mörkt och lekfullt.
Jag ska visa er sen, ska mixa dom i hela december.
Men 20 nya låtar får ni på Julafton!!

Tack Till Alla Er Som Jobbat Med Skivan, Utan Er Ingen ”10”

Så nu firar jag natten med att sätta på lite låtar jag fan växte upp med.
Lite gamla sköna låtar från våra gamla legender.
hehehehe…..
(Kan bara höras om du läser detta från BaraBazz)

DJ Smooth Denali – Do You Remember The 90s 2 (RnB Classics Vol. 9)

dj-smooth-denali-do-you-remember-the-90s-2-rnb-classics-vol-92

Classics bre!!!!

Imorgon kommer mer nya grejer..

Tommy Tee´s Ep kan ni köpa på följande ställen:

Itunes link för Sthlm/Malmö EP

3_the_hard_way_stockholm_cover_cleaned_color_nett2

Itunes link för Oslo EP

3_the_hard_way_oslo_cover_cleaned_color_nett2

Itunes link för New York EP

3_the_hard_way_nyc_cover_cleaned_color_nett

New York EP är fet som fan. Tommy är galen fan!
Har du inte Itunes köp dom här:

Allihopa
Stockholm
Oslo
New York
Instrumental

Det är enkelt att köpa dom och dom är värda pengarna era snåla jävlar!
Hahahaha.

Njut av old classics så hörs vi imorgon.
(Förlåt för att jag vart borta men var tvungen att stänga av allt i tre dagar och spela in hela skivan. Och jag gjorde fan 12 låtar på dom dagarna så det var värt det)

6 responses to “Befinner mig i skogen, fett glad!!!!!!

Kommentera

