Dj Mighty K

Nu på morgonen är det dags för Dj Mighty K – Reincarnation Of The DJ Pt 1.
Nu i Bakgrunden så snurrar ett splitter nytt mixtape om du är på BaraBazz.
Denna mixtape innehåller nytt material från bland andra:
Busta, Tony Yayo, Clipse, Rick Ross, Lloyd Banks, Joe Budden och många fler.
Allt det du hör är helt nytt så njut av det!
Hehehehe.

reincarnation

Nu till en annan sak.
Ikväll är det dags!!!!
Ikväll kommer jag skicka upp Tommy Tee´s ny ep!
Ni kommer kunna höra en ny låt av mig och nytt material från Sam E, Timbuk, Lazee, Chords..
Helt exclusive för er här på BaraBazz
Min låt är tung!
HAHAHAHAHAHA
Kommer vid 21 tiden ikväll…

Peace

One response to “Dj Mighty K

  • Robin

    Fy fan:D den kommer vara fett grym tror jag:D du får ju texterna så jävla bra ken:D jag själv skriver en text nu:d som ja hoppas ja är klart med tills nästa vecka så ska ja bara göra beatet i fl studio mitten av nästa vecka:D men dina låter är tunga ken

Kommentera

