Hemsidan

BaraBazz

25 responses to “Hemsidan

  • Nikita Volkov

    Angående din nya låt en Kvinna . Den är ganska soft. Finns ingen av dina låtar är Mindre bra eller mer bra. O tyvärr en den låter är mindre bra. MEN INTE DÅLIG. Har lyssnar på dej sen ja va 11 typ allså i 4 år har ja lyssnat på dej . peace ken

  • TROGEN FANS

    Ken Jag har lyssnat på dig sen jag var 13 år är nu 21 och jag diggar alla dina låtar jag körlåtarna i bilen på jobbet för att folk ska fatta att det är budskap i dina låtarrrr… Det är bara synd för allt som hände mellan dig och houman ni två va GALNA ännn idag jag lyssnar på ödet och domedagen BÄSTA LÅTARNA som jag har hört… Lycka till

  • Mani-145

    hahaha jag var i bro hoss min kusin hahaha blatte ungar e sjuka där dom dör för dej kan inte fatta hur okej du e ju sveriges bästa rappare men du har bott dära i 11år o aldrig sakt ett ord om dom hahaha fett synd

  • joakim

    tjo ken jag diggar alla dina låtar har alla dina låtar på mobilen du är fett skön skulle vilja ha en autograf av dig. DU ÄR MIN FÖREBILD… peace ken

  • Arboga

    Tack för spelningen i Arboga Ken, du måste komma tillbaka snart 😉

  • martin (wrs sthlm)

    du är så tung att man får rysningar.
    jag kör också hipp hopp du är tng…

  • martin (wrs sthlm)

    warriors sthlm tungt..

  • annie (yy)

    vart kan man ladda ner dina låtar ken ? 🙂
    dom är fett bra 😀
    har lysnat på dina låtar sen 10 år 🙂
    alltså 3 år nu :)<3
    ÄLSKAR DINA LÅTA :D<3

  • johannes

    ken ja svär på gud alla dina låtar och texter dom e äkta ja har exakt samma historia som dej shit ja klarar mej bara tack vare dina låtar.

  • Santii

    Shuu Ken.
    Har hört dina låtar några år nu;) Intresserad o göra musik med dig och du kanske kan hjälpa mig och komma igång lite. Har en kompis som sitter som gör musik nu och när han kmr ut blir det fullt ös. Hör av dig. Cool. vato_loco_sante@hotmail.com

  • gurra

    dina låtar e sjukt NICE:O jag lyssnar på dom hela tiden:P

  • 461 Chica

    hej hur kan man få tag på din autograf? min kompis fyller år snart o jag vill ge honom din nyaste skiva + din autograf, snälla hur kan jag få tag på dej`? snälla kontakta mej på chica_chico01@hotmail.com
    han fyller år snart så snälla jag ber dej hör av dej, han e en jätte stor fan av dej. Vad kostar det om du kommer och uppträder här? Ta hand om dej!

  • Diana

    Tja Ken!
    Jag är ett stort fan, jag har skrivit låtar rätt så länge nu och dom är hyffsat bra, enligt många är de grymt bra!
    Jag har länge velat ta kontak med dig för o se vad du tycker, men inte haft mod nog. Så snälla om du har tid, maila mig om du är intresserad.
    dianamatic_84@hotmail.com

  • ali-g

    gangsta ken
    köna låtar:d

  • Filterforskarn

    Tja Ken, e ifårn lidingö, jag vet det e pinsamt. Men vi som bor lidingös ghetto beundrar dej som vår egna gud lyssnar alltid på dej vart vi än går..du e vår största förebild. Skulle va cool om du gled förbi någongång. Hare bra i Africa. Simma lungt.

  • elias

    Jag undrar över kommande konserter. Var och när? maila gärna om ni kan hjälpa mig. Ha det bäst! elias_80@live.se

  • Evalotta

    Hej! Jag var inne på Klubbkoll och såg din video Änglabarn.Den var jättebra och BERÖRDE mig mycket.Lycka till med nya projekt.

  • MIRA

    hej Ken Ring, du är Sveriges bästa rappare. Jag har nästan alla dina skivor, den som släpptes `99 ”Vägen tillbaka”, vilken är VÄRLDENS BÄSTA SKIVA!!!!!!!!, den har jag till och med 2 gånger, din kompis Danne, från ett skivbolag i Stockholm sade 2006 att det bara fanns 7 originaler kvar och ville ha 300 spänn för den, men det är du värd. Där köpte jag också ”Mitt hem blir ditt hem” från 2000, ”BB PRESENTS BB INBLICKEN (Betongberättelsen)som du aldrig släppte, men han hade den och jag fick den stora äran att köpa den medans du satt på kåken, den är SKITBRA!!!!!!!, speciellt den låten med RESPECT ”Can I speak”, det låter nästan som DMX!!!

    …fast jag är bara en liten tjej i Tyskland

    STOR hälsning.. 🙂

  • MIRA

    har ändrat mig, mitt artistnamn är MIRA men KEN, du kan hitta mig på http://www.studivz.de under anni e.

  • MIRA

    Hej igen KEN. 165. Nattbus 198, mera fluss…, CADDO minns du ;-), Mitt hem blir ditt hem, jag kan `känna´ dig.
    har singeln KEN RING & TOMMY TEE BB Berättelsen med videon som jag tittar pa typ varje dag! ”Välkommen in, välkommen in, där komm en till, där komm en till…” jag fattar, jag `känner´ dig. Har skickat ditt original av ”Vägen tillbaka” till T.I. som kallas Clifford J Harris i det äkta livet där han sitter fortfarande i fängelset. Hoppas han njuter av det precis som jag gör. Tusen tack att du finns!

  • MIRA

    HEJ KEN, GOD MORGON:
    HOPPAS ATT DU KUNDE SOVA BRA; GULDHJÄRTAT! 🙂

  • J.Jonsson

    Sveriges bästa hip-hopare alla kategorier!
    Fortsätt i samma anda.

  • Anonym

    fack upp ken

  • Samir jerdi Renard

    Shuu Ken först vill jag säga som alla andra säger du är riktig grym, din röst och mörk och du säger orden bra det är alltig viktigast. Min favorit låt är absolut måste mekka den haha 😛
    Jag gillar igentligen inte svensk hip hop lyssna mest på 2pac some är en mina största fan men även 8ball, c-murde, e-40 och alla dom d vet och även dom gamla krs one och etc etc men du är den enda svensk rap jag lyssnar på för du gör det fett. Inte många våga säga saker som du och tror ingen blazer som du heller. Riktiga weed smokers always reqonize andra riktiga smokers därför ag alltig diggat dig, jag själv love deep in my heart reeallly really love it alltså inte som alla andra love it men really love it och jag märkte d med gjorde det. Plus du kan vara fett rolig i din interjuver ibland jag ser på youtube,,,känns som jag förstår dig på ett sätt, satt och lyssnade på den trolleriplats så grymt du säger alla mina vänner förvandlas tll små land haha alltså jag förstår vad du menar ch jag förstår varför du kör mycket solo för det finns ingen på din nivå så är det bara. DU ÄGER SVERIGE!! STR8 UP MUCH LOVE TILL DIG KEN, fAN bara en grej jag hatar jag vet du var i växjö en dag och uppträde på fuckin oleo men dan var jag pank(hade blivit vräkt från min lägenhet två månader tidigare på grund av allt mekkeish alla cash gick ditt,,plus den dan satt jag i min mammas källare helt tjackad och blazad så hade inga cash allt plus jag var nojjig så jag vågade inte ut, men nu fan ångrar som fan att jag inte gick ditt och såg dig ch tog en bild me ddig,, det skulle vara min största dröm faktiskt att få träffa dig och ta en bild me dig,,iallafall fuck that nu ska försöka komma på nån a din konser i framtid när livet blir bättre. Iallafall keep rapping,,wharrup låten med bra, och just beklagar jätte mycket för din syster jag ska be för henne, hon kommer bli frisk tror mig är inte orolig. ha d nice i africa maayn.peace

    • Africa Ken

      Du verka vara väldigt speciell och förstår mig därför lägger jag nu en minut till dig av alla mina tusen fans som önskar jag bara kunde besvara dom. Men du lay out sum different till mig där. En dag braa, en dag kommer du rock,
      1 luv from hässelby hahaha

Kommentera

