Äntligen!!

Gramps från Morgan Heritage mailade mig nyss. Han ska nu göra sitt solo album.
Han är så tung!!!!
Det är han som sjunger refrengen på Feel The Pain.

Feeeeeeet låt….
Ladda ner den här:

Gramps – Wash The Tears

wash-the-tears-promo

9 responses to “Äntligen!!

  • pappautanson

    Han har en väldigt skön röst…

  • Anonym

    vad heter låten som spelas på blogen?

  • angie

    vad heter låten som spelas på bloggen?

  • Rille

    sjuukt skön röst asså, älskar refrängen i Feel the pain, och denna låten var otroligt bra 🙂 skön snubbe 😀

    Om du vill få dej ett skratt dagligen så checka min blogg, massa roliga och sköna klipp varje dag 😀 , sköt om dej ❤

  • Eliin

    Ken =) har läst igen din blogg och allt du skrivit om resan i Kenya. Blir rörd av det du skriver och jag kan inte sluta le när jag ser bilderna på din släkt. Dom ser så lyckliga ut fast det har hänt så mycket i deras liv. Jag är allvarligt riktigt rörd. Och jag tycker det du gör är riktigt bra.
    Men jag har nu en fråga till dej =P
    I min skola har jag fått en uppgift att skriva en uppsats om en artist och en av hans låtar, och jag skulle välja någon som berörde meej med sina texter så valde såklart deej. Jag valde låten ”låter för barnen” och jag ska då skriva när du skrev den och vad som fick deej att skriva låten. Jag har letat och letat men jag som sagt inte hittat nått om själva låten. Så jag hoppades att du skulle kunna berätta det för meej =)
    hoppas på svar *håller tummarna*
    p.s Du är bääst =D

  • blackwallstreet

    Ken kommer du på Games konsert i stockholm den 8e dec?

  • Linn

    åh vilken sötnos 😀

Kommentera

