Nu startar jag en Resort i Kenya

Ja, marken är köpt och bygget sätts igång i februari.
Jag kommer att sätta upp 2 bungalows för uthyrning till svenska turister.
Kommer även att köra musik charter för musiker i Sverige.
Man kommer kunna hyra studio hus och staff people för ett bättre pris än hemma.
Ett samarbete med lite skivbolag i Europa.
Vi pratar om ett eget ställa att vara på och en vinst per månad som förhoppningsvis blir ganska stor. Jag tror starkt på detta och marken ligger vid ett paradis.
Enbart 500 meter till den 10 mil långa stranden.

Om det finns någon som är intresserade av att gå in i detta projekt så maila mig.

kenringbb@hotmail.com

40251-indianocean-promo

2 responses to “Nu startar jag en Resort i Kenya

  • Robin

    Fan vad chill=) ja skulle lätt vilja åka ner och hyra det. för ja rappar ju själv så:D du är en stor idol för mig, ja vill så gärna komma med i ett skivbolag:=) ja är medlem på skivbolaget Emi. men ja ska skicka in mitt demo ja har gjort där:P och så om dom nappar:P hoppas det:D ska göra det så jävla perfekt 😀 men du det är fan chill ser de ut som där nere. kommer du återvänta tillbaka till sverige ingen eller? ha det så bra. Tju

  • R

    Är detta ett joke eller? Känns som största blåsningen! hi hi hi

    Ha det gott Ken!

    /R a.k.a. ace

Kommentera

