Jag vill börja sända radio!!!

jag har en idé på ett program.
Din röst i natten.
Jag tror det skulle kunna bli hur fett som helst.
Vill ha ett kvällsprogram som man kan ringa in till och prata om olika saker.
Spela skön lugn musik och bara softa.

Gjorde en snabb test grej på datan:
Radio Test1

Vad tror ni, ge mig lite feedback i kommentarerna!!!!

(DETTA ÄR ETT TEST, SÅ HAN SOM RINGER IN ÄR EN VÄN BARA OH JAG SVARAR INTE PÅ HANS FRÅGOR SOM JAG BORDE. OCH DET ÄR BARA EN SNABB GREJ JAG FIXADE PÅ LAPTOPPEN)

Tjena Tjena

Godmorgon

28 responses to “Jag vill börja sända radio!!!

  • Baso.nu - Mannen, Myten, Matvraket

    Låter nice. Vi skulle kunna hooka upp en internetradio 😉

  • Josefine

    Du har grym radioröst Ken, skulle va kul om du kom och gästspela på East Fm.
    Big up! / Josefine, East Fm

  • AnnMary

    Du har mysig röst. Så jag skulle helöt klart lyssna på ditt program! Grymt skulle det vara..

  • Ata

    Kör hårt ken,, du har en perfekt radio röst. jag är en natt människa och kommer definitivt lyssna på din station.lycka till.

  • cox

    Du kan väl ta över programtiden för p3raggae efter fjollan papa dee, nu när han har åkt in! Så kan du köra lite hårdare grejjer.

    Eller snacka med niceness på KBC, de kör ju live på vibes46.com

    Jag hade lyssnat!

  • mc

    Du kan väl ta över programtiden för p3raggae efter fjollan papa dee, nu när han har åkt in! Så kan du köra lite hårdare grejjer.

    Eller snacka med niceness på KBC, de kör ju live på vibes46.com

    Jag hade lyssnat!

  • ulla

    ja fett skön röst de nästan så man måste sticka å hämta dildon

  • marina

    kör på bara du kommer kunna locka till dig mycket folk speciellt undommar om du kör bra musik 😉

  • Anonym

    såg dig utanför annexet igår, heelt chockad trodde du va i Afrika fortfarande..

  • b00

    Bra ide!låter fett nice. Försök gå igenom med iden.Good Luck

  • jobin

    bra ideé, kör på bara ken

  • AM

    Grym musik om det är sånt du hade tänkt att spela upp. Nu vet jag att det var ett test men lite mer snack och bättre ideér på ämnen behöver du. Suceé eller?

  • ewe

    yeees, vore kanon nice om du kan börja göra radio, har alltid tänkt på att ud borde göra radio, så lycka till hoppas de blir av !

  • Jon boss.

    Plocka fram dina idéer mer Ken!
    Du har många bra, få dåliga.
    Men det blir ju sällan något av dom :/.

    Du borde börja med internet radio @ barabazz.com

    Se vad du får för respons från folket!

    Om det är positivt, lägg upp en egen radio vafan.
    Inget krångligt, och inte dyrt.

    Du skulle lyckas bra med egen radio här i Sverige.

    Reggae/hiphop.. shiit.
    Inte många radio kanaler som spelar det, du skulle få många lyssnare.

    Och vafan.. varför är inte barabazz ett eget skivbolag?
    ”Barabazz Records”
    Signa upp svenska/norska/finska/danska rappare..
    Till och med andra, få snurr på det hela!

    Känns som att hiphopen i Sverige skulle växa i sådana fall.
    Med tanke på att du inte kan säga ”fitta” i en låt på svenska mes skivbolag.

    Fan få snurr på det hela NUU!
    Garanterar dig att om du frågar runt till lite folk så skulle dom säkert hjälpa dej!
    Alla som gillar hiphop i Sverige älskar dig Ken!!!
    Du förde hiphopen hit..
    Utan dej vore det ingen Petter, ingen Afasi och filthy.. inget..
    Shiit.. gör något ken, bli rik..
    du förtjänar det fan!!

  • Therese

    Jag skulle vara en trogen lyssnare , din röst är ju den bästa i alla sammanhang ❤

  • shoordy

    det hade varit jävligt nice om du gjorde ett radio program.du har grymt skön röst.
    skulle lyssnat på det jämt=)

  • Jolina

    Helt klart att du ska göra radio för du har en grym rösten för det, Musiken är kanon om det är sånt du ska spela lite back in the day music (MTV..amor amor). Lite mer snack mellan låtarna o det kommer att bli sucée lycka till =)

  • Camilla

    Skit bra grej faktiskt!
    älskar ju att lyssna på din röst så jag skulle absolut lyssna.. Men kommer du få spela dina egna låtar då? hehe..?
    Dom vill man ju höra också..
    Fred/Camilla

  • ulla

    john boss.. hahah du e fett rolig..

    du tycker ken har många bra ideer men är medveten om han drömmer mycket men kan inte genomföra ens hälften.. ändå tycker du du ska mata på han fler ideer så ännu mindre av dom han redan har blir klara?

    haha lol

  • ulla

    och john…

    musik branschen är inget att satsa på rent ekonomiskt heller

  • Julankan

    Prova ratta in ”karlavagnen”….

  • Dee

    Jag skulle lätt lyssna på det programmet om det blev verklighet. Du har ju grym radioröst.

  • angelica

    haha hej ville bara säg att när du va på nån grej som börjar på a i stockholm (är från gbg så vet inte vad det heter) träffade du en tjej som sa att du hade ett skit stort fan i gbg ville bara säga att det e jag 😀 haha hade vart skit kul om du hörde av dig 😛 pussar och kramar angelica

  • mang

    fett ken att du kommer till luleå vi välkommnar dig varmt!!

  • cristina

    Det är klart att du ska göra det, att höra din sexiga röst på kvällen är väl att man behöver för att må bra och få en skön sömn med bra drömmar (:

  • Marie

    kunde inte lyssna på testet, datorn fuckar sej.. men har hört dej på radio tidigare och idén verkar svin nice, bra kombination! 🙂

    håller tummarna att du kommer sända via nätet oxå, för här har du ännu en trogen lyssnare isf 🙂

    GO FOR IT! 😀

  • pappautanson

    Soft idè men jag skulle vilja höra mera snack och jidder.hehe
    Annars har du verkligen rösten som krävs

  • alex okoro

    ken satsa jao det kommer bli hur tungt som helst jag svär adda msn om du fortfarande söker beat , peace main

Kommentera

