Hemma i Sverige

Hatar det.
Kommer hem till bara skit.
Räkningar på över 30 lax.
Skulder som måste betalas.
Och måste samla 550.000kr till huset.

Fuck it, bara att köra på. Ska göra det nya albumet riktigt tungt.
Och fixa en natt show på radio.

Nu till en annan grej.

Jag kom hem och fick det tråkiga beskedet att min vän Rossi har blivit skjuten i malmö.
Jag känner stor smärta, du var en grym snubbe.
Du kommer för alltid vara saknad och älskad.
Vila I Frid bror!

6 responses to “Hemma i Sverige

  • Fredrico

    R.I.P. ROSSI

  • Evie

    måste bara säga att låten godmorgon är minst sagt underbar, den rörde mig verkligen. Tack för att du bloggar, du är underbar och gud är med dig!

  • Malin

    Vet hur det är..Min vän blev med det,hmm hans namn börjar oxå på R..Kan undra om det är samme?
    Nu två år sedan den 14 januari 2009..
    Saknar honom så otroligt mycket!!
    Lycka till med allt!

  • Syrran

    Hi Ken just want to say thank you for taking the time and wirtting about rossi in your blogg. I can say that i was surpriced to see this… but yet very happy. I shall never forget your kind gestur.
    Ndjani rossis syrra.

  • Anonym

    kände inte honom men min mamma kände hans mamma. Vila i fred

Kommentera

