Möte med nästa moster

på vägen mot min Mammas grav så stannade vi till hos en till moster.
Detta är min moster Elisabeth.

Hon lekte mycket med min mamma och var den som var ansvarig för hennes begravning.
Jag har alltid känt lite speciellt för henne och hon är så otroligt snäll.

Precis som hos resten så blev det en överraskning också att vi kom.
När vi närmade oss huset så kom hennes dotter först ut ur ena huset.
Hehehehe, tror hon fattade.

Hon sa till min moster och komma ut.
Jag kommer aldrig glömma det ansikts uttrycket som jag mötte.
Hon såg ut som att alla hennes bördor var borta och att en ängel hade kommit till henne.
Vi gick emot varandra och tårarna bara rann ner på oss båda två.

Vi kramades och kramades och tårarna bara rann ner.
Hon kramade mig så hårt att jag typ kunde känna hennes kärlek.
Där stod vi och kramades knäpptysta och båda med tårar i typ 5 minuter.

Sen var det te dags här också.
Självklart, hehehe
Hon är så söt min moster. Hon bara ler när hon ser mig hela tiden.
Känns som att hon var väldigt nära mamma också.
Vi har kommit varandra väldigt nära.

Vi gick åt sidan för att prata lite.
Hon är så grym!!
Tydligen så hade kriget gett henne ganska mycket negativa effekter och hon var tvungen att lämna sin mark för att fly. Nu har hon startat om i närheten av hennes nu nedbrända hus.
Men det roliga med min moster är att hon berättar om det och skrattar.
Pratar om att 17 pers tryckte i ett litet hus och hon är en stor kvinna som behöver space etc.
Så hon låg och knuffa alla på natten, hehe.
Sen sa hon att ingen kan rubba en stabil kvinna som henne.
Och hon har så jävla rätt.
HAahahaha Hon verkligen är å jävla skön!!!

Ja, denna kvinna gör mig verkligen lycklig!
Hon är så grym!!!!
Kan bara le hela tiden.

Jag känner verkligen att jag vill hjälpa hennes familj lite.
Kommer nog skicka rätt mycket till henne i framtiden.
Här är några kusiner till…

hehehehe Det bara kryllar av släkt, svär på gud.
Nu har jag bett m in moster att följa med mig till min Mammas grav så hon packade en väska och hoppade in i bussen. Hehehe, hon är verkligen störtskön….
Tro mig, dessa kvinnor kan prata och med riktigt höga röster…
hehehehe

Nu åker vi till Mammas grav. Förhoppningsvis så ska mitt internet funka där, surfar genom mobilen på min laptop. Men jag hoppas kunna skriva om det för ikväll anländer vi. Och imorgon ska jag träffa MASSA släkt. Hehehehe Mormor är 115 år!! Och lever…..
Nu drar jag med mina 2 mostrar 2 kusiner och 3 rappare till bushen av Kenya.
HEHEHEHE
Må Bäst folket!!!!

Feeeeet låt….

Peace

4 responses to “Möte med nästa moster

  • Al-suediieee

    Och dina barn i nytorpsbadet i somras, ni har groft kattiga ögon allihopa ❤

  • pappautanson

    Min vän, jag har följt din resa hit tills. Jag kan inte föreställa mig hur det känndes att träffa eller hitta sina rötter. Denna resa kommer ge dig styrka och kärlek genom livet. Jag hoppas all lycka.

    Kan täcka mig att det kommer kännas tungt när du är vid mammas grav.

    Lycka till min vän och vi hörs

  • FT

    Din mamma otroligt vacker må hon vila i frid. Hon är nog jätte stolt över , till slut .Må bäst

  • hajdar faleh

    man,jag fick tårar i ögonen du hade ett hård liv ken men bra att du försätter sluta aldrig kämpa och du är sverige bästa rappare!peace

Kommentera

