Igår

Shit, en av grabbarna satt med mig och kröka igår vid camp elden.
Vi drack och tuggade länge….
Helt plötsligt så får han för sig att han ska dra ut till natur reservatet.
Jag ba, eyy är du galen?
Efter en lång disskution så drar han ut mot djuren.
Klockan är halv tre på morgonen och det är kolsvart.
Det går typ en halv timme utan att han kommer tillbaka.
Jag sitter där och alla andra sover medans min vän dragit och inte kommit tillbaka från djurparken.
Jag väcker folk och berättar att han försvunnit.
Självklart så tror alla att jag skämtar och ber mig gå och lägga sig.

Tiden går och jag börjar bli orolig.
Helt plötsligt börjar jag höra ett djur flåsa bakom buskarna.
Shiiiiiiiiiiit.

Jag går mot vakt kontoret och berättar för en park vakt att min vän dragit ut i vildmarken och inte kommit tillbaka. Han blir väldigt engagerad och berättar för mig att det är livsfarligt på grund av att denna park har väldigt många flodhästar och dom är farligast här nere.

Med ficklampa med mig hållandes i park vaktens arm begär vi oss ut i mörkret för att hitta min vän.
Vi går och går och helt plötsligt ser vi en fullvuxen flodhäst stå och flåsa 20 meter från en skogsdunge. Och vad ser vi sticka ut från skogsdungen????

Jo min väns vita nike skor.
HAHAHAHAHA
Snubben har fucking somnat mitt i vildmarken med en vodka flaska i handen.
HAHAHAHAHA
Jag bär upp han och vi går försiktigt tillbaka till campingen.
Fattar nu i efrterhand att det kunde slutat väldigt illa.
Speciellt efter ett långt upplägg från parkvakten.
Han är fett lack på oss så nu måste vi tagga.

Ska överraska moster idag.

Må Bäst.
Peace

11 responses to “Igår

  • Daniel Adams-Ray

    Är du i Naivasha eller? Hälsa Nairobbery och Carnivore.

    /Mzungu

  • pappautanson

    hahaha,fett soft.

  • Aldiina

    Du verkar ju ha hur kul som helst ju 🙂 haha

    låter väldigt trevligt o spännande:)
    vill oxå göra någe sånt…

  • tonarsmorsa

    Fy faaan så cooolt! Helt underbart verkar du ha det. Men ha respekt för det som de säger är farligt. De säger det inte utan anledning…! 😉

  • KajsiiTa

    haha fan va nice d låter 😉 ja va på ditt uppträdande i gävle innan du drog när du va på olearys de va bäst du e bäst glöm aldrig d i love yu man

  • Aman

    wow va härligt 🙂
    va nice att man känna hemma …
    jag vill åka ditt oxå nästa året :´(
    lycka tiil Kan King 🙂

  • AnnMary

    hahahahah, jag skrattade som fan när jag läste om killen som däckat i skogen! fick en sjuuuk bild i skallen. hahahah

  • shirley

    Tycker landet verkar helt otroligt vackert kan man bygga och bo där utan att oroa sig för ex samhälls problem som leder till krig?Då hade jag ochså kunnat tänka mig det livet njut och må bra mvh shirley

  • Fredrik

    Haha, sjuk historia som nog var rolig först i efterhand men hemsk under tiden den utspelade sig.

  • Kim

    älskar o läsa din blogg ken

  • Lillen*

    Ken ! shhheeet det du skriver får mig också att släppa en tår. saknar din musik och vänta på ditt album ! själv kommer jag också från afrika och det bästa jag vet är att åka ditt och hälsa på men det är alltid lika jobbigt när man kommer till den biten när man ska åka till ngns grav , vi åker alltid till min frafras grav och det e lika hemskt varje gång men den släketen eller den underbara släkten man har kvar och dom e så vackra och snälla så samtidigt som amn är ledsen och sorgen aldrig kan smälta så gör dom en såå jävla lycklig !!! du e bääst hahah få nt luft <33 love

Kommentera

