Vi anlände igår kväll i Naivasha

Vilken vacker natur det var på väg dit. Nu har vi tagit in på en camping och ska spendera 2 dagar här innan vi fortsätter. Så här såg det ut på vägen från min buss.

Helt sjukt nice.
Ikväll ska vi göra en camp fire och sitta uppe och dricka lite samt tugga.
Riktigt skönt ska det bli.
Denna morgon vaknade jag och hade denna varelse brevid mig.

hahahaha

Men han va soft.
Så ikväll blir det vildmarks liv för hela slanten.
Imorgon ska jag överraska min moster med min kusin som är hennes son.
Hoppas hon inte dör av hjärt attack. hehehe

Vilken underbar resa detta är.
Det är lätt den bästa resa jag någonsin gjort i hela mitt liv.

Ta hand om er…..
Lite musik som jag lyssnar på mycket här….

Speciellt en bit in när Jah Cure tar över.

Secrets Riddim

PS: Skickar upp en ny låt imorgon.

4 responses to “Vi anlände igår kväll i Naivasha

  • pappautanson

    Sjukt fin natur..
    underbart, närmare paradiset kan man inte komma..

  • Mikaela

    Hörru, naturen verkar kunna slå det mesta här hemma i Sverige. Jag är glad att du kommit iväg från all den skit du fick här hemma, även om jag inte känner dig. Lycka till med allt jobbiga som väntar…

    Chuck är på väg hit, jag tror minsann du känner honom lite kanske? 🙂 Jag passar på att hälsa från honom nu när jag ändå skriver en kommentar på din blogg.

  • Yasher

    underbart

  • Kaka ya kenya

    Lake Nivasha is being raped by the flower industry. That aint beutilful.

Kommentera

