Ny låt…..

Bara för att jag är här nere betyder inte det att jag slutat med musik, tvärtom.
Jobbar väldigt intensivt med skivan ”10” Tänkte ge er ett litet smakprov från den.
Denna låt har inte en säker plats på ”10” men den funkar i natten. hehe

Mörkrets Ring

Hoppas allt är bra med er.
Är på väg genom Kenya ut till ett ställe som heter Caplewa.
2 timmar utanför Kericho. Det är där allt Te kommer ifrån. Riktigt fin natur.
Stannade nyss på en restaurang, riktigt tung mat hade dom! Tog kyckling med Chapati.

Maten dödade. Munch my mind away.
10 händer kostar ju bara 20kr. Helt sjukt om ni förstår vad jag menar.

Riktigt gott va det. Det är helt galet hur fin naturen är här. Har tagit massa bilder jag ska visa snart. Tänkte campa i Naivasha inatt innan jag fortsätter till marken där jag kommer ifrån.
Vi hörs snart….

Peace

Ska skicka upp nått av det jag spelat in med Kalamashaka.
Men tills dess så kan ni lyssna på singeln som blev deras stora hit.
Helt sjukt men tydligen så var denna låt den första här nere som slog och låg etta på en afrikansk kanal som heter Channel O och det har ingen annan Kenyansk artist någonsin gjort förut.
Det gjorde dom tydligen till pijonärer av Kenyask hip hop och nya plattan vi gör dödar denna.
Har faktiskt till och med fans här nere för att jag spelat in deraqs grejer. HAHAHA

Fanya Mambo:

Glöm inte Pappa Utan Son

4 responses to “Ny låt…..

  • pappautanson

    Hallå Ken!

    Hoppas att allt bra med dig. Du verkar ha riktigt soft där nere. Ja vem skulle inte ha det?? I våra länder är det annolunda, folket där mer jordnära och tacksamma för det lilla de har.

  • Baso

    Jag tog mig friheten att göra ett ”frilansande omslag” till singeln. Du får gärna höra av dig om du gillar den. Håller din blogg bevakad. Peace !

  • Josef Boberg

    Hmmm… – Häftigt med Dina perspektiv, verkligen… 🙂

  • golden

    jag älskar dina låttar jag kommer från africka okså min brosa var i stockholm med sin kompis dom såg din son. jag är läsen att din mamma dog R.P!!!!’
    kan jag får din msn?
    du äger alla rappare ivärlden:)
    snälla kan du göra en låt om mig.
    och göra en låt med emilush:) jag vill träfar dig snälla kan du inte komma till övik addres gränsvägen i domsjö:) snälla kom nån dag:) hejdå och adda mig på msn:)gogga_94@hotmail.com

Kommentera

