Mira

En ganska soft grej vi tuggar rätt friskt här nere. Det är en laglig växt som ger dig energi som en red bull, hehehe. Tyvärr så är grabbarna såna torskar på denna grej att dom inte klarar en dag utan det.

Nu ska jag till min Mammas grav. Långt utanför civilisationen.
Jag kommer skriva om denna händelse imorgon. Ska försöka ta en bild också. Detta är vad jag längtat efter mest av allt. Nu väntar en lång bilresa genom hela Kenya.

Peace Niggaz

Från en ganska beng Ken.

HAHAHAHAHA

Här kommer en riktigt tung artist från Sydafrika som jag lyssnar ganska mycket på här nere..

Lucky Dube R.I.P

Release Me

2 responses to “Mira

Kommentera

