Hej från Kenya

Nu har jag äntligen fixat internet till min data. Fy fan va soft Kenya är. Jag har verkligen hittat mitt paradis. Min resa hit är det bästa jag gjort på länge.

Min son fyller 8 idag så grattis Kelian!!!! (Jag ringer ikväll.)

Jag vill verligen berätta om denna resa men jag tar ett steg i taget. Det finns så mycket fett här nere att jag inte ens vet om jag kommer tillbaka förrän allt med stämmningen mot tidningarna sätter igång. Men iallafall så befinner jag mig just nu i Dandora. Ett slum område utanför Nairobi city. Har satt upp en studio här för att spela in alla K-shaka medlemmar.

Shit, deras bussar här är så jävla feta. Det är en gammal tradition att tävla om vem som har bäst ljud och fetast dekorationer på bussen. Den får då mest kunder. Traditionen sitter kvar och det är fett att åka dom. Nu har dom typ en flatscreen som pumpar videos och ljudet i bussen är som en nattklubb. Riktigt nice. Här ser ni mig på väg till Dandora.

Vi ses ikväll..

Peace

Pappa utan Son fortsätter. Vill passa på att skriva, detta är en vän till, mig. INTE JAG. Må bäst!

10 responses to “Hej från Kenya

Kommentera

