Greetings from Kenya

Jag ar har nu. Jag har verligen hittat paradiset. Marken jag kopt ar riktigt fin och jag bara njuter av varje sekund. Har verkligen hittat ratt. Spelar in och ater massa god mat. Ingen fest utan jag bara njuter av stunden. Jag har mott massa folk som jag sen ska anlita for att bygga mitt hus. Det ar verkligen paradis har. Har inte natt bra internet, men jag ska testa att ladda upp lite bilder nu. Saknar min familj som fan. Ma bast!!!!!

Har fick ni lite bilder. Har jattesvart att koppla upp mig pa nightlife. Men killen pa bilderna ar en av dom i kalamashaka och bilden pa mickrofonen ar var nybyggda stusio har nere… Kommer bli fett album!!!! Sag hej till sverige och halsa att jag inte kommer tillbaka.. Peace

5 responses to “Greetings from Kenya

  • pappautanson

    vissa tror att jag är du!! och vissa tror att jag bloggar åt dig på wordpress!! jag har inte ens nämnt ditt namn eller lagt upp bild eller låt på dig.. jag har skrivit ett inlägg och skrev att jag inte är någon kändis..kan du skriva ett inlägg på din blogg och påpeka det.. att jag är inte du.? förstår inte varför folk tror att jag är ken?? njut av solen nu och ta en öl för mig

  • pappautanson

    shuu blogga för fullt, hur har du det? när börjar bygget? ta hand om dig och din familj

  • alexandra

    dom bör införa sånna bussar här i gammla goa hby. 119 kan bli roligare då!

    ha det bäst down there! peace”

  • Fatma

    Åh Kenya!! 7 årsen jag va där nu 😥 Får inte åka dit av pappa. Jag saknar min familj ”/ Hälsa Mombasa från mig & om du nuså vet vem Fatma Shahali är så är det min mormor. Jag saknar henne.
    Btw. Du är fett grym och du är min biggaste idol ❤

  • Madde

    Yes paradiset, vi åker dit nästa månad. Det blir första gången barnen får se deras andra land

Kommentera

