Här får ni klippet…

Först vill jag bara säga att detta har ingenting med nått annat och göra. Detta klipp kom till min ägo idag.

Men det visar tydligt hur denna media vrider saker.
Jag vill att ni kollar noga på folket.
Är någon på väg till slottet?
Är någon upprörd?
Är det upplopps stämning?

Nej, för alla tidningar har ända tills idag bara snackat skit.
Precis likadant som dom gjorde mot mig i helgen.
Bara snackat skit.

Men detta är ett minne i mitt liv som sen formade den rappare jag är idag.. Denna händelse gjorde mig till den typ av artist jag är idag. Och det är jag fett stolt över. Jag borde kanske softat ner lite med ordvalet men å andra sidan så är det bara en text. En metafor Så alla hatare behöver väl inte bli helt lyriska nu. Men resultatet av detta uppträdande har blivit följande. Jag har kunnat sen denna dag göra hur jag vill när jag vill med vem jag vill som musiker. Det betyder allt för en person som mig. Tack till alla er som backat mig genom karriären som sen följde. Ni har betytt fett mycket. Nu drar jag till afrika. Hej då.

Jag visar nu:

Ken Ring – Spräng Regeringen. Live på vattenfestivalen 1999.

Tack till Fredrik Strage.
Kolla klippet hos han med……

Vill ni ha denna låt så finns den att köpa nu på:

BaraBazz – kolla under shop längst upp.

4 responses to “Här får ni klippet…

  • phille_421

    YEAH! hur tung som helst, kan inte fatta att d har blivit värsta kaoset runt detta?!
    fortsätt gö din grej mannen!

  • Sanna

    Haha det där måste vart populärt 😛 våldta prinsessan madelene 😉 du är iaf grymt bra, ha de / kram sanna

  • oscar

    gatuslan fetaste låten bree!!!!!!!!!!!

  • pappautanson

    Kens bästa låtar. Pappa, mamma, närnatten faller på, stockholm city, bryter tystnaden, vill inte veta, se dig omkring, braja, 2000 talet,spräng rigeringen, bb berättelsen, cutta dom, Softar runt, sakta ner,bengen spanar..de är mina absolut favoriter

Kommentera

