På väg till studio

Tänkte ta ett kvälls pass i studio.
Ska göra en reklam grej åt en vän.
Ska passa på att styra några sköna signaler också….
hehehe

En låt måste man ge er för kvällen så ni kan mysa med era respektive.

Natural Black – Life Be The Same

5 responses to “På väg till studio

  • staggvar

    mycket bättre än nightlife de här ken.. soft att du skriver blogg på din hemsida istället.. keep that good shit up man.. ska supporta vår lokala zingi genom o köpa en ringsignal.. mer har ja inte råd me,, hehe peace

  • Robin

    Tjaaa=)!! fan vilkna mixerbord du har. har priecis beställt ett från jamshop. och de kosta runt 35000, men dom dära måste ju vara skit dyra:=) jag vill fan med komma fram och synas i bild. bli en bra rappare=) jag tränar varje dag. jag rappar dina texter. jag kan typ alla:D men jag gör egna låtar med:D är det svårt att få tag på en studio eller? ha det så bra:=)

  • Philip Melville

    Shoo,Ken Ring! Haha finns det någon chans att man kan få komma och testa att spela in ett rapp? eller vet du någon studio man kan hyra?

  • dalle

    Ken ja älskar dig ja dör för dig du är den bästa wallah

  • rebin

    hejsan söker Ken skulle vilja ge min lille bror en dag i studion med ken ring som fördelsedags present grabben har en massa låtar som han skulle vilja spela in hör av dig är du snäll mvh rebin

Kommentera

