Jadakiss

Tänkte säga nått om han också.
En av dom bäste i världen enligt mig.
Det är nått med hans röst som bara låter helt perfekt på beats.

Nu kommer snart hans album!!!

Äntligen, fuck.

Jadakiss – Freestyle

Jadakiss – Bang Snart kommer albumet Kiss My Ass

Nu Funkar shoppen och allt är som det ska!!!!
Check it out.

Nu ska jag ut och fixa inför min afrika resa.
Jag vet att denna blogg är lite annorlunda.
Men jag orkar nog inte vara lika privat som på den andra.
Men lite smaskigt blir det alltid.
Svensk media är ni redo?????

Lämna lite kommentarer om vad ni vill ha här på bloggen.

Må Bäst.

Peace


3 responses to “Jadakiss

  • niklas

    Har inget med bloggen att göra egentligen men ville bara framföra att jag är fett besviken på drella.com!!! väntade i 2 fucking veckor på att få mina tröjor jag hade beställt!!! när jag ringer till dem ”ja, dem är på väg” sa dem bara då men ikke inga tröjor har jag fått?!?!?! DÅLIG SERVICE FETT BESVIKEN!!

  • kenring

    Vi fixar det, ska maila dom…

  • ramjar

    har inget o göra med bloggen heller, har bara en fråga och hoppas du kan svara.

    kan du inte fixa så att man kan köpa typ t-shirts eller nå annat via telefon?
    har inget kort och farsan/morsan kommer bara säga nej om jag frågar…

    hare gött, peace.

Kommentera

