Lite gott och blandat.

Lite gott och blandat.

Jag försöker nu att sammanställa allt för att trycka till all media som varit inblandat i det som hänt dessa dagar. ALLA som har varit delaktiga i att försöka rasera mitt liv. Jag känner mig så jävla förödmjukad att jag knappt vill gå ut ur dörren.

Många tårar har runnit (ja, män gråter faktiskt) och mycket har hänt.

Sen att jag blir anmäld för stöld av ett litet chipp som jag tog från kameran är bara helt patetiskt.

Men det svensk media har utsatt mig för är helt oacceptabelt.

Och nu känner jag bara att jag vill ta detta vidare. Detta kommer få enorma efterspel och det är det jag nu gör mig beredd på.

Men eftersom det nu är så många besökare så tänkte jag säga:

Hej jag heter Ken Ring och släppte ett nytt album nyss, eller typ ett år sen. Här är några av videosarna från det. hehehe

Här får du lite bakgrund till dom jag är i samma bransch som:

www.majesticflow.com/

Där kan ni höra en låt av en av mina bästa vänner som kallas Big Fred. Han håller nu på att bli läkare så från Majestic och mig, Grattis bror!! Tack för ditt stöd också i detta som hänt. Både Big Fredde och Majestic flow har betytt fett. Och alla mina vänner, det har betytt riktigt mycket. Mista B, Abul Gab, Cadillac snubben, Jay Sweet och alla ni. Tack verkligen.

Min Hemsida är www.barabazz.com och förhoppningsvis så kommer min nya site upp där ikväll.

hahahahaha

Ta hand om er folket….

Astma, tack för ditt stöd i detta!

New free MP3 from Form One & Astma’s coming mixtape – A New Season www.zshare.net/audio/188709318f9a7780/

Tack till min familj igen!!!

www.zshare.net/audio/18781786e8950e0d/

Och till alla som mailat mig från Dede till fans. Det betyder oerhört mycket.

Peace

3 responses to “Lite gott och blandat.

Kommentera

